Filede Herşey Yolunda
Turgut Kozan’ın “Hazır elimiz değmişken, neden bi dene de veleybol takımımız olmasın, yazın piknik miknik yapıyoz, oynarız kızlarla” şeklindeki teklifini mantıklı bulan yönetim, parası neyse verdi, bi tane de voleybol takımı aldı. Amerika’ya gidip pazarlıklara bizzat katılan başkanımız Sefai Erkan , 30 tane alana 3 tane de bedava diye zorla 3 oyuncu daha aldı. Satıcı takımın “Manyak mısın arkadaşım, kampanyayı yapsa satıcı yapar, alıcının kampanyası mı olur? Geliyosun teey Türkiye’den racon kesiyosun burda, terbiyesiz herif!” şeklindeki ifadeleriyle ortam azıcık gerilmedi değil hani. Başkanımızın “Racon kesmiyorum, servis kesiyorum” sözlerine anlam veremeyen muhataplar, fazla muhatap olmadan sattılar takımı.
Türkiye’ye gelişte vakit kaybetmeksizin idmanlara başlayan ekibimiz, yapılan dostluk maçında Eczacıbaşı’nın qadasını aldı:
haşırt! 3-0
Pembe Panter Has İksir
Pembe Bültene konuşan Ülker Gıda sorumlu insan kişisi Murat Ülker, “Aslında biz gıda işinden çıkıp enerji sektörüne girecektik. Çünkü enerji geleceğin en parlak, en has sektörlerin başında geliyor. Ama bu işler öyle akşamdan sabaha olmaz dediler. Biz de alt yapı olsun diye enerji içeceği ile bir adım attık. İçeceğin kralı, iksirin hası sloganıyla yola çıkan ürünümüzü tanıtmanın en kestirme, en has yolu da sponsorluk diye düşündük. Bunun için de en doğru adres, tabii ki PJK. Pembe Panter Has İksir, Türk volayboluna hayırlı olsun. Allah muvaffak etsin” dedi.
La Gazetta della Kocav, Pempe Panter’e başarılar diler.
Hakem hataları can yakıyor: Eczacıbaşı Zentiva’yı ve Fenerbahçe Acıbadem’i 3-0 lık skorlarla yenen ekibimiz, Vakıfbank Güneş Sigorta’yı 1-0’la geçti. Bir vuruşu fileden dönen Aysel Börteçine’in bir smacı da ofsayt gerekçesiyle sayılmadı. Biz klüpte arkadaşlarla izledik, hiç de ofsayt falan değilmiş. Hakemin, Hilalsporlu Fatih Karakaya’nın teyze oğlu olması, sizin de midenizi bulandırmadı mı? Bizim bulandırdı valla!
Hazır elimiz değmişken: Pembe Panter Has İksir, Güneş Sigorta maçından sonra teri soğumadan Ziraat Bankasını da yendi, önümüzdeki haftanın maçını da aradan çıkarmış oldu. Bu seferki maçın yıldızı, kaptanımız Nesrin Nazan Karaelmas oldu.
Kızlar tek ses: “Hacı Arif Bey Hacıbadem, 3’ün 1’ini alır”
Burhan Felek’te yapılacak büyük final için hazırlıklarını Gebze’de sürdüren kızlarımız bir hayli neşeli doğrusu. Kaptanımız Nesrin Nazan Karaelmas, “Ziraat Bankası’nı erkenden yendiğimiz için ligde 2 haftalık bir boşluk bulduk. Biz de bunu değerlendirmek istedik. Oksijen, nitrojen ve karbon monoksidin her çeşidini sinesinde barındıran cennet Gebze’de, keyifli bir ortamda antremanlarımıza devam ediyoruz. Başkanımız, Hacıbadem maçında bizden kesin galibiyet bekliyor. Hacı Arif Bey’le üç set oynasak, en fazla birini alır. Diğer setleri biz alırız.” dedi.